Site icon 24pro

Premiery marki ZAJC

Kuchnie w luksusowych, tworzonych ręcznie wykończeniach oraz garderoba walk-in. Te nowości mogli zobaczyć odwiedzający przearanżowany showroom marki ZAJC. Prezentacji nowej ekspozycji towarzyszyła premiera firmowego katalogu, wydanego w formie eleganckiego albumu.

Początek grudnia był długo wyczekiwaną datą dla marki ZAJC. Końcówka roku przyniosła wiele nowości, które ugruntowują luksusowy charakter marki oraz jej pozycję na rynku. Tym samym ZAJC umocnił się jako wiodący producent wysokiej klasy kuchni i garderób w Polsce.

Po sześciu latach od otwarcia, poznański showroom przeszedł prawdziwą metamorfozę. Wymieniona została znakomita większość ekspozycji. Pojawiły się na niej trzy nowe modele kuchni, a jeden klasyk zyskał nową industrialną odsłonę. Natomiast w wyodrębnionej przestrzeni znalazł miejsce nowy model garderoby walk-in z modnymi szafami w formie witryn, które eksponują zawartość niczym w luksusowych butikach.

Wśród nowych kuchni wyróżnia się model projektu Patryka Zajca, w którym w innowacyjny sposób rozwiązano połączenie wyspy kuchennej ze stołem. Konstrukcja wyspy oparta jest na przeciwwadze, dzięki czemu stół nie posiada nóg. Wychodzący z krawędzi wyspy blat o nieregularnej, zwężającej się podstawie optycznie ją odciąża. Wyspa, zintegrowany z nią stół oraz wysoka zabudowa pokryte są głęboko szczotkowanym fornirem dębowym o przyjemnej w dotyku fakturze. Natomiast pośrodku blatu z wytrawionego granitu biegnie wielofunkcyjny element, w którym ukryte są schowki oraz donice na zioła z odpływem.

W tak luksusowej oprawie swoją premierę na rynku polskim miała najnowsza bezstrefowa płyta indukcyjna marki Gaggenau. Duża, 90 centymetrowa powierzchnia daje szerokie pole do rozwinięcia kulinarnej wyobraźni. W nawiązaniu do idei marki o nieograniczonych możliwościach podczas gotowania na płycie można w dowolnym miejscu ustawić do 6 patelni lub garnków.

Połączenie wysokiej jakości materiałów marki ZAJC i luksusowego sprzętu AGD oddało esencję doskonałości w kuchni.

Kolejny nowy model również nie pozostawia wątpliwości co do swojego luksusowego charakteru. Monolityczną wyspę wyróżniają fronty i blaty z jednego rodzaju marmuru Pietra Grey. Jednolity charakter mebla przełamują nieregularne frezowane uchwytu oraz zintegrowany z blatem zlewozmywak z wysokim rantem. Z masywną bryłą wyspy koresponduje wysoka zabudowa, która ma formę delikatnej witryny. Jedynie środkowa cześć mebla ma pełne fronty z nowym rodzajem dekoracyjnych frez.

Trzecią nowością jest odświeżona wersja modelu Z4. Dwie wyspy kuchenne połączone elementem z wbudowaną płytą indukcyjną tworzą wyjątkowo ergonomiczny układ w kształcie litery „H”. Fronty mebla pokryte zostały fornirem dąb wędzony, w którym główną rolę grają subtelne odcienie drewna, dynamizujące wygląd kuchni. Wykończenie to elegancko łączy się z blatem z nowego rodzaju konglomeratu kwarcowego Silestone przypominającego kamień bazaltina. Ciemny odcień szarości znajdziemy natomiast na lakierowanych w macie frontach wysokiej zabudowy. Wszystkie nowe modele kuchni ZAJC wyposażone zostały w jedne z najbardziej luksusowych sprzętów gospodarstwa domowego – urządzenia marki Gaggenau, która jest partnerem poznańskiej firmy.

Nowy charakter zyskał również model Z1. Neutralną formę kuchni przełamuje dodany niedawno półwysep. Jego blat wykonany jest z masywnej, litej deski dębowej, która zachwyca naturalnym rysunkiem słojów, sękami i spękaniami. Przyciąga uwagę przyjemną fakturą kojarzącą się z ciepłem domowego ogniska. Z surowym blatem koresponduje wykonana z czarnej stali podstawa z widocznymi spawami poszczególnych elementów. Połączenie dwóch surowych, naturalnych materiałów nadaje kuchni nieco industrialny styl.

Nową ekspozycję w poznańskim showroomie ZAJC jako pierwsi mieli okazję zobaczyć dziennikarze i architekci. W trakcie uroczystego bankietu zaprezentowany został również nowy katalog marki, wydany w formie eleganckiego albumu. Na jego kartach ukazana została historia firmy (sięgająca 1995 roku) oraz jej filozofia, opierająca się o wartości takie jak: najwyższa jakość, precyzja ręcznego wykonania i spełnianie indywidualnych potrzeb użytkowników. Uroczystość uświetnił pokaz kulinarny Witka Iwańskiego ambasadora marki Gaggenau, kawę serwowała marka Franke, a marka Grohe przefiltrowaną wodę z baterii Blue Home.

strona salonu

Exit mobile version